Thursday, October 30, 2008

iki gözüm önüme aksın


hiç abartmıyorum aramızda şöyle bi konuşma geçti,
corç: melis... aralık filan gibi bi istanbul'a geliyim diyorum seneler var ki senin o gül yanaklarından öpemedim dear...
ve ben de ona dedim ki: "ama sekerim benim bazi isler icin dubai'ye KACMAM lazım." ve o da bana demişti ki sevgili okuyucu, "hep iş hep iş! çık bu kafadan melis dünyayı sen mi kurtaracaksın!!!." hatta bu manaya gelen LET'S GO OUTSIDE isimli şarkıyı literally benim için yazdı denebilir. o günün hatırasına beraber çektirdiğimiz resim aşağıdadır. renkli scannerım olmadıgı için siyah beyazını koyabildim biraz çirkin oldu ama renklisini görseniz bi de süper...









o kulaandaki küpe de benimdir. canım benim...

3 comments:

abdullah alkan said...

okuyunca bi yanakları sıkıp bıcı bıcı yapma hissi uyandı sevdiğim şahsiyet, arap dilberi, dubai düşesi, melis kurultay hamfendi. öyle heycorc versene borc la fotolar samimi tavırlar prayvıt konserler.. dubai cok deiştirmiş seni. essalamun aleykum.

melkur said...

corcun en kizdigi espri bu hey corc versene borc espirisi aman diyim okuyo sonra buralari.

aleykum esse aptullaa

abdullah alkan said...

benm tanıdıım en ünlü kişi sen oluosun budurumda corcu tanıman sebebiylen,senle olan foturaflarımı oraya buraya yapıştırsam mı acaba başım belaya girermi telif vb. etc.