Tuesday, December 16, 2008

kucuk daglari BEN yarattim

atletik bey ve frame intruders...
dubai'nin yapay adalari, golleri, nehirleri ve bitki ortusunun yanisira o gun bir de yapay dagi vardi. bu ulu dagi, atletik bey ve birkac arkadasi gozlerimin onunde yukarida gordugunuz amac ugruna konstraktettiler. su aralar bana siddetle 'fuck feminism' dedirten santiyemin yerine bu dagin yapiminda ve kullaniminda yer almak fena olmazdi. en azindan eteklerinde piknik yapardik degil mi? resmi kerem iseri cekti, kirmizi colorsplash kullanat lomoyla cekti, filmin inanilmaz boktan bir sekilde scan edilmesinde buyuk payi olan emirates mall fotograf studyolarina tesekkuru borc bilirim.
and special thanks to tracing emin for she's accused me of being a lazy blogger

8 comments:

melkur said...

noolur bu fotograflar basinca buyusun istiyorum bi anlayan html bilen yok mu yardim etsin???

noc said...

fotoğrafları büyütelim
gözümüzün nuruyla büyütelim
sevgiyle büyütelim
dimi?

Anonymous said...

kardesıme yardımcı olacak bır allahın kulu var mı

melkur said...

fotograflari cok da buyutmeyelim... ama intruders muhim.

Tracing Emin said...

alpere soralım.

Tracing Emin said...

bi de bu word verificationlara bayıliirim.

"veeping"

melkur said...

alper dogru adresmis...
cozuldu

repaxis said...

:)