Monday, October 13, 2008

de ve ben






üstüne basarak belirtmeliyim ki önce birbirine bu kadar benzeyen deve resmini arka arkaya ataçlarken tereddüt ettim. daha sonra "bir fazla ya da eksik deve resmi okuyucu için ne farkeder" dedim. eğer siz de, "bu kadar deve resmi baktığım yeter! şimdi de blogspotta random blog sörf edeyim..." diyip bu bloga rastladıysanız beni affedin ve bundan sonra google'da i feel lucky butonuna tıklamadan önce hayatınızı bir gözden geçirin.  

mesela ben bu resimlere bakarken ayaklarının altı henüz kumla nasırlaşmamış kamil isimli bir yavru deve olduğumu hayal  ediyorum. Lütfen siz de uçsuz bucaksız bu çölde uçsuz bucaksız dimağınıza uygun başka bir düş oluşturun. 


yorgun ve uykuluyum... saçmalamış olmam kuvvetle muhtemel... 
you know you love me, XOXO gossipgirl


6 comments:

ipkis said...
This comment has been removed by the author.
ipkis said...

(that's a secret i'll never tell)

melkur said...

spoyler

sesim said...

oha oha! that's a secret I'll never tell demek icin gelmistim ki buraya, ipkis hizli davranmis...

ipkis said...

bos vaatlerle kandirdin beni melkey.

Anonymous said...

96.2