Sunday, November 16, 2008

böbürlenme insanoğlu... senden büyük balık var!


sonunda dünyada yapmak istediğim işi buldum yabadabadubai sakinleri... bir alışveriş merkezinde akvaryum balığı olarak görev yapmak istiyorum. basınç desen okey, yemek desen yediğin önünde... çok azıcık teşhirciysen, "baak... nasıl da sallıyorum kuyruğumu"cuysan senden mutlusu yok. akmerkezdeki akvaryumu yıllarca karşısına geçip izledik, digiturk görseli olarak yine bize o popocuk kadar akvaryumu yutturdular... ama şimdi anlıyorum ki; ne o akvaryum akvaryummuş, ne de o balıklar balıkmış. İşte yine bir alışveriş merkezi ve işte yine bir akvaryum... Akvaryum sözcüğünden tiksinicek yeterlilikte akvaryum dedim mi ki? Orda bir yerde "Shark-feeding at 4" yazıyordu kırmızı ışıklı bir panoda. shark-feeding yapan balıkadam olmak da fena bir fikir olmayabilirdi mesela. (balıkinsanı diyim de seksist sanmasınlar beni) BALIKİNSANI!(dedim) Aslında bu kocaman balıkları show tv anahaber bülteni gibi kırmızı daireler içine alıp ok çıkarıp "BALIK" yazabilirdim fakat bir süredir anlıyorum ki herkes illa delileri sevecek diye bişey yok bayanlar baylar. Hatta pek sevgili ve sayın hiçişleri bakanımız özgüröğret, günümüzde delilerin aslında deli olmadıklarını bu nedenle olur olmaz delirik geçirici ilaç kullanmamaları gerektiğini anlatan detaylı araştırmasında alttan alta delilerden nefret ettiğini, allahın onların belasını er ya da geç vereceğini düşündüğünü hissettirmiştir. onları kınamak icin önümüzdeki perşembeyi takip eden taksi'm meydanında düzenlenecek kınama mitingine konuşmacı olarak katılacagını belirttikten hemen sonra denizatına atlayan ö.ö. belirtme alanından dörtnala uzaklaşmıştır.
XOXO...you know you better, watch out...



4 comments:

Boran Güney said...

bu akvaryum dev huzur veriyodur ekstasi gibi bişeydr heralde kafası

deja said...
This comment has been removed by the author.
Sema Ondemir Panther said...

Meliscim akvaryumda balik olmak her gun bal yemek gibi bise olurdu herhalde..imagine that sana bakan suratlarin surekli bir hayranlikla ifadesinde olmasi..neyse saka bir yana kadroya alinirsan haber ver..kutliyalim!

melkur said...

ya kadro acilmiyomus bu sene bi balik mahkeme karariyla yasini kucultmus