Friday, November 21, 2008

damardan



"kolunuzu açın"la başlayan bir hikaye anlaticiim... hayatımda ilk defa bir takim saglik testlerinin yanisira HIV testine girdim. (teste girmek as if secmeli) o ana kadar düşünmediğim bu fikir, o gece uykumu kaçırdı. neticede sağlık kartım geldi ve akciger kanseri veya AIDS olmadığımdan emin oldum. fakat benimle beraber sağlık kontrolüne giren çok kişi tersini biliyormuş... Dubaide bu yıl residence ve çalışma izni için ülkeye gelenlerin sebep olduğu büyük bir yolsuzluk yaşanmış. bir çok HAYAT KADINI para karşılığı temiz belgesi alıp ülkeye girmiş. bu büyük "corruption" dolayısla sağlık kartları ve pasaport kontrolleri ciddiyete binmiş ki sonuçta normal şartlar altında 3 gün içinde iade edilen pasaport dahil bir takım belgelerin tutulmasına karar veren devlet, immigrationda sayısız pasaport tutuyormuş. "It is a big threat for the country" diyen bir şirket temsilcisinden duyduğum kadarıyla bu hikaye böyledir...

demem o ki:




2 comments:

deja said...

bilog listene benim bilogumu eklemeden sana comment etmiyorum

deja said...

ve my comment has been saved