Wednesday, December 3, 2008

blogu bosladin melis demeyenlere 12 ciltlik 1. kalite kuse kagida renkli baski devrim niteliginde post


Dubaide, Sirinlik Muskasi Adam ve Memelerini Leonardodicaprioya Dayamayi Seven Kadin isimli iki insan var . bunlardan bi tanesi dubai tv sunucusu digeri dedigim gibi cok sirin. cok degerli hollywood yildizlarimiz ise yatirimini buraya yapiyor cunku laf aldi yurudu bildiginiz gibi. bence mesela arap prensi leonardoyla lasvegasta tanisir ve "gel..." der, "bre beraber neden olmasin?" bizimkisi de durur mu basar imzayi cok yildizli bir otel kontraktinin altina, simdi cahilmisim de bi tek leonardo di caprionun adini biliyomusum gibi olmasin diye diger celeblermizi sayiyorum, SIKI DURUN:
soldan saga ve yukardan asagiya sirasiyla: katerina vita jones, the actor formerly known as kirk douglas, LEONARDO DI CAPRIO,tekrar LEONARDO DI CAPRIO, desperado aka ataturk, tekrar desperado, (araya muska girmis) ve spice girlsden de cok iyi bildigimiz mel-G.
ben kisaca MEL-K.

7 comments:

lemmy said...

dubai pop dünyası

melkur said...

koskoca çek catherine zeta jonesa yetmemiş

deja said...

leonardooooo (bugün beni anlamayanlar yarın dilay izindeyiz diycekler. ben çalışıyo olucim. ıh allah belamı vermicek mi? gidiyim) leonardooooo!!

noc said...

sen MC olmuşsun da biz sen trivia'da hile yaparken fark etmemişiz.
MC MEL-K yo!

melkur said...

simdi efendim ona hile deyip de kimsenin kalbini kirmaya nasil diyim insanlari rencide etmeye gerek var mi? bir kart gecmisim alti ustu kolay soru geldi diye cok meraklisiniz kolay sorulara esas siz

deja said...

ses ver korkuyorum

melkur said...

burdayım